Сторінки

понеділок, 18 травня 2020 р.

Пальчиковий театр


       Цікаві перерви у бібліотеці – це можливість розслабитись між уроками, зняти емоційне напруження, відпочити, поспілкуватися один з одним, знайти заняття за інтересами. Наприклад, пограти в настольні ігри, у міні-квести, в розвиваючі онлайн- вікторини та пазли, просто почитати улюблену книгу, або переглянути повчальні мультфільми.
      Іноді для того, аби привернути увагу учнів до книги, її потрібно не просто прочитати або переказати, її можна «оживити», зіграти її. Це я роблю за допомогою театралізованого дійство або вистави. Але за коротку перерву створити повноцінну виставу неможливо, тому на карантині мені прийшла ідея створення невеличкого пальчикового театру.
        Пальчиковий театр – це ігри-розваги, ігри-потіхи, казки, різні інсценівки, які супроводжуються показом ляльок, що одягаються на пальці, це політ дитячої фантазії, імпровізації, розвитку мовлення, це засвоєння норм і правил в різних життєвих ситуаціях. І ось перші мої комплекти, які я зробила з вкладинок з дитячих журналів:
                           "Коза Дереза"             "Ходить гарбуз по городу"
"Завітайте до бібліотеки"

 "У зимовому лісі"






Я сподіваюсь, маленьким читачам сподобається моя ідея. А ляльки-пальчики з нетерпінням чекатимуть зустрічі з дітками в новому навчальному році.



Немає коментарів:

Дописати коментар