Сторінки

Самоосвіта

      На карантині з'явилася можливість зайнятися не тільки домашніми справами, блогами, читанням та виконанням бібліотечної роботи віддалено (складання акту на списання підручників, перевод алфавітного та систематичного каталогу з ББК на УДК, розробка бібліотечних уроків і т.д.), а й для самоосвіти.


10.03.2023 року пройшла курс підвищення кваліфікації
«Сучасний формат бібліотекаря» 

 Мета: ознайомити бібліотекарів з онлайн-сервісами для створення дидактичних матеріалів, що зроблять роботу з читачами яскравою та оригінальною; навчити створювати та використовувати їх у професійній діяльності.

Зміст: Зважаючи на інноваційні технології та реформи Нової української школи, шкільні бібліотеки змушені реформувати свою діяльність. В інформаційному суспільстві, що швидко змінюється, бібліотека має позиціювати себе як майданчик інформаційного та культурного простору, розширювати свої функції. Тренінг створено щоб навчити бібліотекарів створювати та використовувати у роботі з читачами дидактичних матеріалів.


09.03.2023 року пройшла курс підвищення професійного рівня бібліотечних працівників 
«Бібліотека –інформаційно – ресурсний центр»

Мета: сприяти покращенню психологічної компетентності бібліотекарів.

Зміст:

1. Максимальне використання потенціалу нових інформаційних технологій для вдосконалення обслуговування користувачів бібліотеки.

2. Тенденції сучасного бібліотечного обслуговування - розширення асортименту послуг за рахунок інформаційно – комунікаційних технологій.

3. Мультимедійна наочність – до масових і бібліотечних заходів.

4. Формування та розвиток інформаційної грамотності.

11.11.2022  взяла участь у майстер - класі

'Створення інтерактивних плакатів засобами сервісу ThingLink та у редакторі H5P

Мета майстер-класу

1.   Представлення досвіду роботи із використання сервісу ThingLink та редактора H5P для створення інтерактивних плакатів;

2.   Сприяння підвищенню професійної компетентності бібліотекарів закладів освіти Запорізької області, прагненню їх до творчої діяльності та пошуку нових послуг в роботі з педагогічними працівниками.

21.09.2022 брала участь в інтернет - семінарі 

"ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БІБЛІОТЕКИ
ЗАКЛАДУ ОСВІТИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ:
ЗАПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З БІБЛІОТЕЧНИМ ФОНДОМ"

Мета інтернет-семінару:

·                     окреслення основних положень роботи з фондом бібліотеки освітнього закладу;

·                     обговорення питань щодо його актуалізації в сучасних умовах;

·                     з’ясування орієнтовного алгоритму дій бібліотечного працівника щодо здійснення роботи з фондом.


30.08.2022 взяла участь у 

РЕГІОНАЛЬНОМУ ДІАЛОЗІ

"Шкільна бібліотека в контексті нових викликів часу"

Під час діалогу :

·                     обговорили пріоритетні напрями та форми роботи шкільної бібліотеки в контексті нових викликів часу;

·                     отримали відповіді на запитання онлайн-анкети щодо особливостей організації роботи шкільних бібліотек в новому навчальному році;

·                     презентували окремі матеріали, корисні ресурси, сторінки в соціальних мережах (блоги, ЗапоВікі);

·                     надали посилання кожному учаснику на відеозапис заходу та доступ до матеріалів регіонального діалогу.



27- 29 січня 2021 року взяла участь в інтернет - семінарі "Технологічні аспекти мистецтва створення 
мережевої акції"

В ході інтернет-семінару ми:
  • більше дізнались про бібліотечну акцію взагалі та мережеву зокрема;
  • познайомились з сервісами Google, Padlet та іншими;
  • набули досвіду практичної роботи з сервісами Google (документи, таблиці, форми), Google Meet, Padlet та розробки мережевої акції;
  • придбали досвід роботи у віртуальній команді;
  • крім того взяли участь у мережевій акції до 150 - річчя від ня народження Лесі Українки "Вічно живий голос".

                   13 січня 2021 року взяла участь у вебінарі
"Квест - технологія в сучасній школі та перехід в онлайн".                                   
Зміст вебінару:
1). історія появи квест - технології та її сучасне впровадження в освітній процес;
2). особливості переходу квестів в онлайн;
3). знайомство з кейсами інтегрованих квестів.

     5 січня 2021 року прослухала Майстер-клас 

«Microsoft Excel - практичні поради для бібліотекарів».


   5 червня прослухала та пройшла тестування з онлайн – курсу
                            «Ефективні презентації».
    Чому інформаційна «мівіна» не працює і як допомогти своїй аудиторії побачити ваші ідеї в джунглях повсякденних даних.
    Вміння якісно презентувати інформацію допомагає сьогодні не лише продавати товари та послуги. Візуальні історії стають зарядом, що допомагає лідерам думок запалювати своїми промовами серця тисяч. Вони ж допомагають людям надихатись новими знаннями та можливостями і починати зміни на рівні компаній чи спільноти.

     В рамках цього курсу говорилось про те, як творити власними руками вражаючий дизайн презентацій. Водночас, ці правила та лайфхаки легко можна застосовувати при створенні кліпів, брошур, плакатів чи інфографік.

4 червня прослухала дуже цікавий вебінар
«Створюємо мультфільми власноруч»
Під час вебінару розглянули технологію створення мультфільмів у стилі Stop Motion. Вона заснована на відтворенні послідовності кадрів, виконаних за допомогою фотоапарата або мобільного телефона і програми Cloud Stop Motion. 




2 червня взяла участь у вебінарі
«Цифрова грамотність: YouTube, Gmail, Google Диск. Інтеграція сучасних застосунків у Блог та Тести на «Всеосвіті»
YouTube, Gmail, Google Диск – три кита на яких тримається освітянський цифровий світ. В ході вебінару надані практичні поради щодо використання цифрових застосунків YouTube, Gmail, Google Диск у педагогічній практиці.  Розкрили можливості використання сервісу YouTube та його інтеграції в Блог і Тести. Надали рекомендації щодо роботи із сучасними цифровими інструментами YouTube, Gmail та Google Диск. Узагальнили переваги застосування інноваційних технологій у педагогічній практиці.

29 травня 2020 року прослухала вебінар
               «Читання на канікулах. Як заохотити дітей»
     З розвитком інформаційних технологій: 5G, анімації, доповненої реальності, фільмів та інших новітніх способів пізнання та розваг, цікавість дітей до читання знижується. Для них книга відійшла на задній план і конкурує з гаджетами.
   Як заохотити дітей до читання книжок? Не знищити їхнє бажання читати, допомогти не загубитися в світі літератури? За допомогою системи «Щоденні 5» та інших інструментів можна зацікавити школярів пізнавати літературу і занурюватися у книжки. На вебінарі запропоновані ефективні способи залучення учнів до читання, дієві поради на прикладі школи ThinkGlobal Obolon.
Неймовірно цікавий вебінар  прослухала            
18 травня:
"Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання"

           Фантастична , креативна, творча робота - створення лепбука, головне те, що цікава вона буде не тільки вчителю, а в першу чергу - дитині та й батькам, я думаю, теж. Ця форма роботи спонукає дітей до самостійного навчання, допомагає додати творчості у викладання предмету та зробити цікавою і зрозумілою, навіть надскладну тему.
  На вебінарі нас познайомили з різними видами лепбуків та можливостями їх застосування. Надали практичні поради щодо створення лепбуку та його складових.


Сьогодні 8 травня прослухала дуже цікавий та корисний вебінар
"Роль казки у розвитку та вихованні дитини дошкільного віку
ТРВЗ-інструменти"
Зміст вебінару:
1) переваги використання казки для розвитку дитини;
2) інструментарій для роботи з казками за системою ТРВЗ;
3) особливості застосовуваня інструментів ТРВЗ.


Казка для дитини - це не просто вигадка, фантазія, це особлива реальність, реальність світу почуттів. Казка розсовує для дитини рамки звичайного життя, тільки в казковій формі діти стикаються з такими складними явищами і почуттями, як життя і смерть, любов і ненависть, гнів і співчуття, зрада і підступність тощо. Форма зображення цих явищ особлива, казкова, доступна розумінню дитини, а висота проявів, моральний сенс, залишаються справжніми, «дорослими».
Тому ті уроки, які дає казка, - це уроки на все життя і для маленьких, і для дорослих. Для дітей це ні з чим незрівнянні уроки моральності, для дорослих це уроки, в яких казка виявляє своє, часом несподіване вплив на дитину.
Слухаючи казки, діти глибоко співчувають персонажам, у них з'являється внутрішній імпульс до сприяння, до допомоги, до захисту.


05.05.2020 року прослухала вебінар з теми:
«Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент, просування».

Вебінар  про те, як без зайвих капіталовкладень створити блог власними силами, а також навчитися наповнювати його контентом та успішно розширювати свою читацьку аудиторію.


            План вебінару: 

      1.      Види професійних блогів.

      2.    Домен та хостинг: як обрати?

      3.    Вибір CMS.

      4.    Налаштування шаблону блогу.

      5.     Наповнення контентом.

      6.   Пошукова оптимізація та просування блогу.

 4 травня прослухала дуже цікавий та корисний вебінар 
"Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання"
 Під час вебінару надані практичні поради щодо використання сайту «Всеосвіта» під час організації освітнього процесу. Розглянуті питання:
   - як зареєструватися на сайті та пройти три 
     кроки;
   - як працювати з розділами сайту та які труднощі можуть виникати;
  -які можливості для дистанційної перевірки знань має розділ Тести;
  -як працювати з Бібліотекою методичних матеріалів;
  -як отримувати кешбек та знижки на послуги                                                                      від “Всеосвіти”.                                                  
     23 квітня взяла участь у вебінарі 
«Розвиток уяви як складової творчого мислення молодших школярів».
В цікавій, доступній формі розглянуті такі питання:
     -Що таке уява та фантазія і чим вони відрізняються.
 -   Чим відрізняється фантазування і уява від серйозного розв’язування творчих задач?
     -Як розвивати у дітей  фантазію та уяву?
     -Способи розвитку фантазії та уяви.
   Крім того подані приклади вправ та ігор на розвиток уяви, фантазії та творчого мислення.
Ви спитаєте: «Навіщо це треба?» А відповідь проста: творча особистість може знайти оригінальне рішення в умовах дефіциту інформації і часу. Чому? Бо така людина володіє загальними прийомами творчого мислення. Така особистість вміє ставити до себе і до ситуації правильні запитання та давати на них відповіді.


    10 квітня успішно завершила навчання на «Very Verified: онлайн-курсі 
з медіаграмотності» та отримала почесне звання амбасадорки медіаграмотності на платформі 
Ed-era/ 
Мені цікаво було отримати відповіді на такі питання:
- Що таке сучасні медіа і як вони працюють? 
- Як відрізняти факти від суджень та розпізнавати маніпулятивний контент.
- Що таке редакційна політика?
Чи можуть соціальні медіа бути надійним джерелом новин? 
- Як працюють алгоритми, як можна опинитися в інформаційній бульбашці та бути ізольованим від різних думок і поглядів?
- Як навчитись розрізняти типи маніпуляцій у традиційних і соціальних медіа: фейки,       дезінформація, боти, тролі та багато іншого?
-  Як навчитися розрізняти типи маніпулятивного контенту в своєму медіапросторі?
- Що таке синдром злого світу та мова ворожнечі? Як стереотипи призводять до жорстокості та ненависті?
      В цьому курсі можна дізнатися  про правило чотирьох перевірок та отримати поради, як захиститися від маніпуляцій. 

       9 квітня прослухала вебінар з теми:

 "Проєктна діяльність в освітньому процесі. 
    З чого розпочинати?" 
          План вебінару:
- Проєктна діяльність в теорії та на практиці.
- 6 кроків до нетипового викладача.
- Як готувати сани влітку?
- Мій особистий біль (труднощі, які виникають під час роботи над проєктом).
Проєкт це - комплекс і дослідження, командна робота, сучасний стандарт, підготовка до життя.
Гадаю, що цей  матеріал зможу використати у своїй роботі.



  3 квітня прослухала вебінар 

"Як зберегти психічне здоров'я в умовах соціальної ізоляції" 
Актуально в наш час, цікаво, позитивно.

 Учасників вебінару познайомили з практичними підходами збереження психічного здоров’я в умовах соціальної ізоляції під час карантину.

Завдання вебінару:
-сформувати розуміння особливостей психічних та соціальних процесів під час вимушеної ізоляції в період карантину;
-ознайомити з прикладними засобами збереження психічного та фізичного здоров’я під час пандемії;
·     -спонукати учасників до творчих пошуків та професійного самовдосконалення.



Немає коментарів:

Дописати коментар